fredag 20 februari 2009

Skäms!!!!

Ja, det borde jag verkligen!!!! Skämmas alltså! I ärlighetens namn har det varit full rulle och jag har helt enkelt inte orkat skriva i bloggen... Tid har faktiskt funnits emellanåt, men orken den orken.
Har avklarat min 4:e luftrörskatarr sedan mellandagarna och precis som 2/3 av sveriges befolkning har även jag lyckats få inluensan (SAMTIDIGT som sista katarren...). Så, orken och motivationen har inte varit på topp trots att jag hållt i ett gäng kurser och en mara! Men nu känner jag att jag är på G igen! Så huka Er... ;)
På albumkursen gjorde deltagarna ett minialbum och så här blev ett resultat:

Nu är det dax att återgå till vardagen.
Må så gott och hoppas ni får behålla hälsan i influensatider!
Kram /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia