onsdag 11 mars 2009

11 Mars 2009

Ibland känns det nästan som när man skrev dagbok...när man börjar med ett nytt inlägg på bloggen. Lite nostalgiskt. Just nu är det fullt upp - mest med ATC ;) Det är ju hur kul som helst!! Men visst blir det lite annat oxå, t.ex har jag lagt upp en ny sida med skisser för kort och LO's, se'n har det blivit en ny sida som jag kallar ordlista. Där har jag bara kommit till B än så länge, men det ska bli mer, jag lovar! ;)

Jag har fått en praktikant till butiken! Det var kul, trots att det just den dagen hon var, hade jag 1 enda kund... Jag lovar! Det var helt öde här i lilla Vimmerby... Undras just vad som hänt med alla människor? Aliens?? Nej, jag tror på lågkonjunktur, arbetslöshet, sviktande hälsa och dåligt väder... Vad skulle annars kunna hålla människor borta från att komma och bli inspirerade av en så härlig hobby som scrapbooking och kort? Inte ens vilda hästar kan få mig att sluta pyssla - skapa.

På tal om hästar... Min lilla prinsessa (lilla och lilla, hon är 21 år), har haft ett elände i 2 dagar nu. Hennes kompis har varit och kört i skogen!! HUR kan världen vara så elak att man blir lämnad ensam i hagen under sådana omständigheter??? Man undrar... Hon ville knappt släppa taget om mamma/matte igår kväll - det blev gosmaraton...

Nu ska här fotas ATC kort, så ni får ha en bra dag i snö och regnslask! Kram /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia