torsdag 7 maj 2009

Tack!

Till alla som hjälpt till att minska mitt lager inför flytten! Nu är flytten av den fysiska butiken i full gång och förhoppningsvis tar vi det sista idag. Se'n är det själva städningen kvar...Tur jag har en mor som är utrustad med skurmaskin ;) Hon ska ta med den så golvet blir riktigt fint, själv får jag nöja mig med saker och ting som inte går över axelhöjd eller under knähöjd för den delen... Dom nivåerna får jag utnyttja mina barn till! Jo, jag vet att barnarbete är förbjudet ;) Men, dom har inte så mycket emot att hjälpa mamma lite ibland eftersom dom vet hur jag mår i kroppastollen! Tjaa, se'n har jag bara att få till butiken här hemma... DET blir en utmaning!! Från att ha haft 74 kvm butiksyta till 10 kvm.... Bit i den ni!! ;) MEN, det ska bli så skönt! Äntligen kan jag göra ett tappert försök att ta hand om hemmet (som blivit totalt åsidosatt i över ett år nu..) och jag kan få vila när jag behöver. Värken får jag ju leva med - det vet jag, men man kan ju underlätta vardagen lite! Under flytten har jag (och håller på) att uppdatera webbutiken med artiklar som inte hunnits med att komma in, eller så har jag helt enkelt inte orkat.. vilken latoxe jag låter som ;) ! (Är det nå'n med värk som läser detta så kommer ni förstå ;) ) Nu har jag kommit ifatt skapligt med prissänkningen, så SuperRean har blivit de priser varorna ska ha i fortsättningen. Det känns ganska skönt oxå att veta att jag inte längre är dyrast, snarare en av dom billigare butikerna på nätet!! Visst, jag är ingen outlet, att få tag på varor till det priset är inte lätt, men jag är något billigare på flertalet produkter än några av de större butikerna på nätet - vilket känns jätte skönt! Nej, nu ska vi återgå till bestyret med att få in produkter på webshoppen och få till ett fungerande lager.... BloggRegistret.se

Ha en skön dag!! Kram /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia