fredag 29 maj 2009

Tiden…

Räcker inte till till allt jag vill göra!!! Fattar inte riktigt vem som äter upp all tid? Det finns 24 timmar på ett dygn och man sover bort runt 8 av dom...då finns det 16 timmar kvar... VAD händer med dom???

Nu är jag sjukskriven 50% och halva dygnet går förvisso åt till att bara orka vara, men ändå!! Jag vill så mycket, men det blir bara halvdant allting tycker jag. Har hunnit göra lite ATC kort (inget upplagt), fotat, jobbat i butiken och försökt fixa en LO på min bror + sambo och deras nyfödde son (han var nyfödd för 5 år se'n....). Huvudet vill inte det jag vill, det är ett som är säkert. Jag efterlyser en gummiklubba!! Kom och dräm mig i skallen så inspirationen kommer tillbaka! SNÄLLA!!!!

I ärlighetens namn tror jag det är medicinen som får mig att bli totalt ointresserad av det mesta...Så ändring kommer, men det är tråkigt att vänta på förändringen...

Nu är det slutgnällt!

Håller fortfarande på att uppdatera i webbutiken, det tar sin lilla tid eftersom priserna ska sänkas på alla produkter som ska in i butiken. De produkter som redan finns i shopen är prissänkta (en del upptäcker jag först när ngn beställt, men då får dom det LÄGRE priset!) och det har blivit mycket bra respons! KUL!!

Nu ska Karlsson ta sig i kragen och börja med antingen städning eller LO... Det blir nog LO'n - det är roligare ;)

Kram på er allesammans -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia