måndag 8 juni 2009

Det närmar sig…

Jo, det är sant!! Det börjar närma sig 10 000 besökare på sidan!! *jippi* hoppetiskutt !!!

En sak jag har upptäckt under tiden jag bloggat är att dom flesta lottar ut en bloggcandy när dom har fått ett visst antal som besökt sin blogg... SÅ, det måste jag oxå göra!!!! ;)
Nu är det ju några (ca 1000) besökare kvar, så jag har lite tidsfrist på mig att fundera ut vad jag ska lotta ut!
Ska ta en koll runt bloggarna och se vad som är populärast. Så fort jag kommit på vad min bloggcandy ska vara lägger jag in det för beskådan här!

Så, nu får ni sprida att den 10 000:e besökaren här kommer få ett hemligt paket! Paket är ju alltid kul och för min del känns det riktigt bra att få kunna ge bort något istället för att alltid ta betalt ;)
Kan tala om att det kommer bli något från webbshopen....

Dröm nu sött om hemliga paket!!

Kram /
susnet statistik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia