onsdag 21 oktober 2009

Inspirerad!!

Blir jag av lilla Hanna!! Vilken tjej... Hon gör dom mest fantastiska kort jag skådat! Att jag är så imponerad av henne kan bero på att Hanna och min Kim är lika gamla... 13 år... nu verkar i.o.f Hanna vara mer intresserad av att pyssla och därmed blir hennes alster därefter. Jag rekommenderar verkligen ett besök hos det här "underbarnet", hon är även DT hos både Magnolia och SimonSaysStampsChallenge. Klicka HÄR för att komma till Hanna's blogg! Det här kortet är det Hanna som har gjort originalet till, det är alltså henne jag liftat!!

Inte världens bästa bild men kul var det ;) Ha det nu så gott i oktober dimman som det nu går - Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia