torsdag 22 oktober 2009

Julkort...

;o) Det börjar nästan bli lite tjatigt... Jaa, det här med julkort...o December har inte startat än!!

Nu har lilla Hanna inspirerat mig igen! Hmm, det var inte första gången ;) Tack vare henne har jag rotat fram mina Magnolia och hÄngla stämplar, som jag hade gömt längst in i skrivbordslådan bara för att jag var så himla trött på dom ;) Och nu tror jag bestämt det är dax att införskaffa några nya!!

Det här kortet har jag lyckats kreera idag, spana in den otroligt häftiga limdetaljen....

Kolla in limdetaljen!!!!!
Visst är dom fina mina små rosor, men det tar en massa tid att göra dom!

Snacka om att gå igång på olika tekniker... Det här med limmet är sån't som florister nyttjar sig av och varför ska det inte fungera till kort eller scrapbooking??? Jag bara undrar! Jag använder det i vart fall både till kort och scrap.

Nehej, tycker det känns som det är dax att nanna kudden... Har sovit så dåligt nu i flera nätter...bara för att kroppen fått för sig att vikariera som barometer så kan väl JAG få sova?!! Vi syns och hörs - Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia