söndag 25 oktober 2009

Körkort!!

Min älskade systerdotter har tagit sitt körkort!!!! Såååå himla roligt!! ;) Jag kommer ihåg att jag tyckte det trots allt var lite märkvärdigt att just JAG lyckats ta det förbenade kortet....på första uppkörningen!! Vi var 3 i samma bil på uppkörningen (4 från början, men 1 klarade inte skrivningen) och jag var den som fick kortet!!! Fast nu är det limo stil dom använder sig av... Jaa, man har bara uppkörningskillen/tjejjen med sig och inga mer...

Heja Lie!! Du rockar fett bruden ;)

Det var ju det jag skulle komma till... Att jag har gjort ett kort till den förtjusande "lilla" tösen..

Ett ganska udda ekipage... Mina älskade blommor...och glittret...icke att förglömma ;)
Här har alfabetspärlorna kommit till heders ;) Insidan...
Dax att utfodra familjen! Ha det bäst - Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia