måndag 5 oktober 2009

Latmask...

Eller något åt hållen... Jag är inget vidare på att uppdatera här, vet inte riktigt hur jag ska komma i varken balans eller fas för att det verkligen SKA bli gjort. Någon som har ett bra förslag??

Sommaren har faktiskt inte varit tom och innehållslös, även om man kan tro det! Nejdå, jag har skapat alster och haft minimara och pysseldagar och så har jag varit på scrapmara oxå!

Ska börja med att lägga in några alster i varje fall, så får vi se vart det hamnar se'n!

2 LO's jag gjorde när Malin, Camilla & jag hade en pysseldag:
En LO jag skickade in till en "tävling".
Det är min sambo som kör sina hästar på en vårbrukardag!
Foton på Bestyrs vackra Pappa:
Här har teknikfreaket varit ifarten ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia