fredag 16 oktober 2009

Liiiiite

nöjd... Inte nöjd till 100%, men det duger!
Idag blev jag färdig med kortet jag trälade med igår (hmm...idag med för den delen...) och efter att jag fotat upptäckte jag att... VE OCH FASA!!!!!!! Ett katt/hundhår hade smugit sig in mellan klarplasten och "kreditkortet"s bas... Trodde inte det kunde bli värre, men tji vad jag bedrog mig! Kollar man riktigt noga ser man vellumtejpen jag använt att sätta fast OH-plasten med. Den syns inte i dagsljus, men i det MYCKET avslöjande blixtljuset framträdde det T Y D L I G T ! !

Det är bara att inse fakta, det här kortet var inte tänkt att bli ett mästerverk, men jag skulle vilja vara HELT nöjd med nå't kort nå'n gång i livet.
Här kommer lite bilder på mitt förstörda men tilltänkta mästerverk:

Det sista kortet är på tillgodokorten som sitter i facken på insidan + de bägge fria önskningarna. Nähäpp, nu ska jag surfa runt och se om jag hittar lite inspiration till att börja med mina julkort! Ha det bäst allihop! Kram,

1 kommentar:

  1. Hej Fiaplingplong :) Tack för besöket, och vad bra jag fick din bloggadress. Men åh så fin den är. Hur gör man så här fint? Jag har bara dom där tråkiga mallarna man kan välja.
    Du - skulle du vilja byta en decosquare med mig?
    Du kan väl maila mig så har jag lite mer info att ge dig :)
    Ha en bra lördag! *kram*
    dreamcatched@comhem.se

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia