lördag 17 oktober 2009

Lite ATC och lite av de'

Ska anmäla mig till en swapp på ATC-listan jag är med i. Det skulle vara ATCer med jultema men utan dom vanliga färger man förknippar med jul!
Knepigt? Joo, kan man lugnt säga, MEN KUL!! Som vanligt blandar jag friskt utan en tanke på slutresultatet... Det blir alltid en "Happy Surprise" när jag är färdig.
Idag hittade jag äntligen min första digitala LO! Har letat som en galning efter den och det slutade med att jag fick gå ut på ScrapGirls forumsida för att hämta hem den... Fick naturligtvis ta hem den i ett något mindre format än vad det var från första början, men nu har jag den!!!!! Jippie!!

Visst, den är inte jättebra, men det är ett försök i vart fall! Och lika glad för det är jag (men gladast är nog räven..???)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia