söndag 25 oktober 2009

Min "Pysselhörna"

Eller rättare sagt mitt pysselrum...

När jag varit runt på lite bloggar här i cyberspace, har jag sett ett antal olika pysselrum, vrår och hörnor och jag tänkte att jag kan visa mitt jag med och kanske inspirera någon???

OK, första bilden då...
Nästa bild visar mina 2 köksbord som jag satt ihop till 1 stort, så man sprida sina pysselsaker längre bort från sig ;) Och den svarta "bullen" i soffan är min lilla Tossa:
Den här bilden visar...?? Öhh, vet inte riktigt, men det var säkert viktigt ;)
Nästa bild ville jag visa att trots ett helt rum, så utnyttjar jag även golvet...
Åsså lilla Tossehunden oxå ;) puss

Tjaa, så ser det ut i mitt lilla pysselrum (när det är skapligt STÄDAT...)
Hur ser det ut hos dig??
KraAAAm -

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att se ditt rum! Det vill jag gärna ha också. Fina kort du gör! Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr har jag ingen egen trädgård! Men jag drömmer om en på landet. Det vore underbart. Jag har kommit på att om man riktar kniven in mot kanten så går det bra och om man har någon sida uppåt så går det bäst. Men jag kommer inte ihåg vilken. Får testa det senare och återkomma. Ha en bra dag.

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia