lördag 24 oktober 2009

Söndag??

Nej! Lördag... Hela da'n har känts underlig tycker jag. Man vaknar och VET att det faktiskt är lördag, men känslan är söndag - Har du varit med om det nå'n gång?? Och det är inte förrän i natt man ska ställa om uret.. Alltså tiden är ur led! Eller oxå är det jag som är helt vrickad, vilket i och för sig inte är otroligt i min värld ;) Jag gjorde ett kort till igår, men orkade inte fota och lägga upp då, så jag gör det nu.

Letade fram mina Tomas stämplar igår, det vete gudarna varför jag har alla Tomas stämplar, för visst, han är inte ursnygg men han är så himla ful så han är söt!! Ha en härlig lördag/söndag så hörs vi. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia