lördag 31 oktober 2009

{ Toa Rulle Album!!! }

Joo, du läste rätt ;) Jag gjorde ett album i somras på hylsorna som blir efter toarullarna. Jag läste/såg det någonstans (mitt minne är ju inte vad det borde...) så jag kan tyvärr inte ge "credit" till någon. Men om det är du som läser detta som är mamma/pappa till originalet, mejla mig och jag ska genast lägga in din länk tillsammans med det här albumet!!
I ärlighetens namn var det lite pillrigt, men det blev ganska bra till slut. Som "albumpärm" tog jag kartong som jag rev bort ytterlagret på lite här och där, sedan mistade jag utsidan och målade med Duncans Akrylfärg på insidan + att jag krackelerade oxå!!
Jaa, du får väl ta en titt här så ser du resultatet ;) </ br>
Fram/Utsida:
När man öppnar:
Albumets första "blad":
Baksidan på första sidan och framsidan på sida 2 &3:
Baksidan på sidan 2 & 3 och framsidan på sida 4 & 5:
Sidan 4:s tag utdragen:
Baksidan på sidan 4 & 5:
Tyckte det var lite fränt ;) Imorgon blir det pyssel hela dagen!! Så hiimla roooligt!!!!!
Ha det bäst allihop! KrAaam

1 kommentar:

  1. Häftig ide och något jag också skulle kunna göra. Fint det blev! Hoppas du haft en trevlig helg.

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia