onsdag 4 november 2009

{ Det kommer mera.... }

Farsdags-kort ;) Nu har jag gjort 3 farsdags-kort, så nu tänker jag inte göra fler!! Lovar!!
Har hållt på se'n igår med det här kortet och är fortfarande INTE nöjd (ännu en surprise ;o) men nu får det vara nog, lilla pappa blir nog glad ändå tror jag.
Ni får förlåta färgerna, men det går i en soft brun nyans...nu tycker jag det ser mer orange ut??? Har väl med att göra att jag inte kan ställa in kameran korrekt.

Övre vänstra hörnets dekos:
Nedre högra hörnets dekos:
Baksidan av första sidan:
Och själva insidan där man brukar skriva:

Jaa, det var väl alles för idag ;)
Angående min lampa förrexten... lampan har demolerats ner till molekyler och väntar bara på att få bli altrad;)
Kanske, men bara kanske jag kommer på vad jag ska göra med den i morgon... eller i natt??
Ha det göör bäst!! KrAam

1 kommentar:

  1. So vackert kort!!! Jag gillar om det! I like colours and layout!!

    Kram, Susa

    ps. Ursäkta mig mina skrift feler... eller hur man kan säga dess ;)... Jag kan inte bra svenska men jag lyster lära mig so jag användä min svensk ordboken här(från mitt huvud :)

    God kväll och natt!!

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia