onsdag 4 november 2009

{ Litet projekt?? }

Jag vet inte om jag gapar över lite väl mycket nu, men jag vill så hemskans gärna göra något åt min fula lampskärm... För det första är skärmen alldeles FÖR bred/vid... Se'n är den inte klatschig?! Alltså, den är INTE jag om du förstår? Finns det någon som har ett bra förslag på vad jag ska kunna göra för att snygga till mitt loppisfynd?

En tanke jag hade var att jag tar bort det tyg som sitter på, även det som är närmast lampan (ngn plast tror jag..). Minskar omfånget på den största ringen för att få en smalare skärm som inte är hatt á la Moster Ingeborg... hmm, och sedan kan jag ju använda mig av lace cardstock!! Min leasing syster gjorde nå't liknande i våras kom jag just på (vilket minne ;o)! Men har någon ett annat förslag, så bara fram med det!!! ;)

Nu ropar mina surdegslimpor att det är dags för ett bastubad.

Ha det nu så bra, så får vi se om det någonsin blir en annan lampa än den som är...
Det här är lampan nu...

KrAam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia