lördag 7 november 2009

{ Ork... }

Har jag tydligen inte mycket av just nu... Mitt lilla hemlighetsmakeri är faktiskt färdigt, men jag har inte idats ta några foton.

I fredags var lilla Annelie här, hon skulle fixa julkort och jag skulle göra färdigt mitt projekt. Annelie håller fortfarande på med sitt kort och är INTE halvfärdig ;) He he, jag kommer ihåg när jag skulle göra mitt första kort...tror det tog nästan 2 veckor innan jag var färdig ;) Men jag förstår henne, man har en bild klar inne i huvudet men kan inte få ut den på "papper" - alltså få till ett kort. Och man vill ju inte att det ska precis lika dan't ut som någon annans heller. Joo, det är ett litet konststycke!

Idag var jag med henne till Bodafors på en liten sejour och det är inte klokt vad trött man blir av att åka bil! Jag är glad att det inte var jag som körde, för jag klarar knappt att köra bilen själv när jag ska in till "stan" och handla...och det är inte mer än 1,5 mil...

På eftermiddagen fortsatte vi med Annelies kort (vilket hon som sagt INTE blev färdig med) och jag fortsatte på min lilla kom ihåg bok till mamsen och pappsen som dom ska få i julklapp.

Nu är det dags för lilla slafen att ta emot mig känner jag, så god natt på er! Och jag lovar lägga ut bilder på hemliga-projektet så fort jag fotograferat det!!!

KrAam

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Hoppas orken snart är tillbaka!
    Själv har jag varit sjuk och är fortfarande inte pigg. Jag är hemma från jobb och små pysslar det jag orkar med mina nessesärer som ska vara klara till julmarknaden. Det blir mest små pill men det gör nytta det med. Ser fram i mot måndagens pyssel kväll hos Pia och att träffa dig igen vännen. Ha det så fint till dess! Stor kram från mig till dig!

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia