onsdag 24 februari 2010

{ Barnsligt... }

Joo, det känns så barnsligt att tycka synd om sig själv när man blir sjuk... Men, jag tror att det gör vi nog alla lite till mans när febern stiger, halsen känns som en uppriven morot, huvudet dunkar och värken sitter och flinar o hugger tänderna i varenda muskel...
Det är inte svårt att hänga läpp och tycka att livet är allt bra orättvist då!!
Jag har legat hela helgen med dessa symptom och idag känner jag mig inte ett dugg bättre...värken är ju värre än vanligt och yrseln likaså. Pust, stånk och stön!
Men nu när jag har fått häva ur mig lite självömkan, så kanske det kan vända och gå åt rätt håll ;)
Tills jag mår bättre - ha det så bra och akta er för bacilluskerna!!
KrAam -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia