måndag 15 februari 2010

{ Bortglömt kort }

Det händer även den bäste...att glömma... Då är jag världsmästare på att glömma!! Eller som jag brukar säga: Det kommer jag inte ihåg, så det kan aldrig ha hänt eller sagts!!
Min käre lagård's dräng till sambo, brukar påpeka att senil dement faktiskt heter civil agent...i o f s är just den historien ganska dråplig och ibland känner jag mig "lite" senil ;)

Som sagt minnet...en av mina kära kusiner fyllde år i januari och jag ville naturligtvis överraska henne med ett kort och det här blev resultatet:

Förstår inte att jag så totalt glömde bort det här kortet??? Inte ett dyrt konstverk precis, men det duger åt mig!

Blir så irriterad på mina händer....se på textningen...förskräcklig!! Önskar jag var smidig, mjuk o följsam i händer o fingrar...kan tala om att den här sjukdomen är en ren och skär förbannelse! Jag som textade så fint förr...snyft...

KraAm -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia