tisdag 16 februari 2010

{ Datahaveri }

Igår sa min dator ifrån på skarpen och dödde... Mja, den brummar, men den vill inte visa något... Troligtvis är det grafikkortet som gått åt pipsvängen... Så, nu sitter jag med dotterns laptop och försöker redigera bilder. Snacka om att man blir bortskämd när man är van att allt man gör bara svischar till så är det färdigt...

Nog pladdrat om min trötta dator, det var ju den här LO'n på äldsta sonen och hans kompis jag skulle visa! Sonen tycker inte om sånna där pimpinetta LO's (sånna jag gör till dotterns bl a), så hans LO's är VÄLDIGT spartanska ;)

Ha det så gott - KraAm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia