måndag 8 februari 2010

{ Ibland tar det tid... }

Gjorde färdigt en LO där jag saknat rätt bild till och det har tagit se'n i somras... Och när jag väl hittade rätt bild, ja då hade jag redan tagit den....i somras...;) Snacka om sinnesförvirring - ha!

Erkänn att tyget jag använt bara är så rätt!! Snacka om att jag gick igång på ett antal cylindrar när jag hittade den här stuvbiten inne på tygaffären här i Vimmerby... Lilla Petra, som har butiken, log brett när jag förklarade vad jag skulle ha den till. Hmm...skulle kanske ta med mig LO'n och åka ner till henne... Ja, jo, det är inget mästerverk, det är jag medveten om, men "less is more" som armikauner'a (småländskt tungomål...) säger ;)
Mås gott!! (ska det vara fiskrens då????)
KraAm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia