lördag 13 februari 2010

{ Kusiner }

verkar vara roliga att ha ibland ;)
Min dotter är i alla fall riktig förtjust i sin "lilla" kusin, Lie!

Den här LO'n har legat till sig ett tag eftersom jag tyckt något fattats..och när jag var ute på lite scrapbloggar en dag så - vips såg jag vad det var. Typiskt mej, så glömde jag lägga till adressen bland favoriter..mycket beroende på att min dator fick för sig att bli totalt blå i ansiktet och DÖ!!! Så det tog faktiskt några timmar innan jag kom på att det var LO'n jag skulle ägna mig åt, INTE att återuppliva datorer... JIa, och nu vet jag alltså inte var jag såg upplägget som fick mig att göra klart LO'n. MEN, om DU känner att det är efter ditt upplägg, får du mer än gärna pusha på mig, så jag kan ge dig den "credit" du SKA ha!!

NU, ska jag visa alstret... ;D

Das was alles!! Jahwohl... ;) KraAm -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia