söndag 7 februari 2010

{ Magnolia Ink }

Ja alla som är intresserade av korttillverkning och stämpling vet säkert att Magnolia har en egen tidning nu! Och vilken tidning se'n...inspirationen bara väller över, även ha begäret får sig en omgång, och man vill inget annat än att göra kort, kort o kort!!! Det här kortet gjorde jag efter att ha fått sista numret av Magnolia Ink i brevlådan och på sidan 69 har Jay Jay gjort ett vackert valentine-kort som jag bara inte kunde låta bli att lifta! Jag hade naturligtvis inte samma stämplar, men vad gör det, jag hade LIKNANDE...

Det var mycket fint i tidningen och på sidan 2 fanns min favorit tös Hanna med ett underbart påsk kort! Det barnet är ett underbarn, så otroligt duktig, det är alltid en fröjd att se vad hon håller på med. HÄR är länken till hennes sida om du mot förmodan inte redan hittat till hennes underbara Magnolia blogg!

Igår var det pysseldag hos mig! Vi skulle blivit ca 7 pers, men det slutade med att vi bidde 2... Det bästa med att vara så få är att man kan bre ut sig ÖVERALLT!!!! Utan att behöva ta hänsyn, se'n är det naturligtvis synd oxå...att inte få ta del av andras inspiration och ideér. Ja, ja, vi som var hade väldigt trevligt och nästa pysselmara kommer snart att anordnas. Nu har jag fått blodad tand och känner att livsandarna är på G - Underbart!!!

Ha det gott nu - KrAam

1 kommentar:

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia