torsdag 25 februari 2010

{ Man lär sig aldrig... }

Här satt jag igår och var stursk och trodde jag höll på att bli piggare... Vad händer?? Jo, jag får en febertopp som gjorde att jag började yra och till på köpet skrämde 2 femtedelar av familjen så smått... MEN, I D A G mår jag ganska ok ändock, eller rättare sagt nu i kväll. Idag har jag istort sett mest legat i en fotölj eller soffan eller min säng (med min lilla vovve som värmande pläd...).
Vad är det föressten som gör att djur alltid blir väldigt klängiga och beskyddande när man blir sjuk??
Min lilla Rottweiler tjej Rossi låter nästan ingen komma nära mig när jag blir sjuk...när ambulanspersonalen kom innan jul, fick familjen stänga in henne i sängkammaren för att hon inte skulle bli aggresiv när dom tog med mig i ambulansen... Dessa djur! Det är trots allt underbart att vi har dom ;)

Nu har jag tömt batterierna och är tvungen att ladda dom medelst sängliggande!!

Ha ett friskt leverne tills jag är på benen igen ;)
KrAaM -

2 kommentarer:

  1. Hej Eva! Tack för den jättefina kommentaren på min blogg, den värmde!! Vad fina saker du gjort här, gillar kortet nedan mycket, läckert upplägg!

    Trevlig fortsättning på helgen!!

    Kram, Erica

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kryar på dig. Fina kort du har gjort också. Ha en bra dag.

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia