lördag 6 februari 2010

{ Oops...I did it again... }

Mja..inte riktigt, men jag har idag lyckats med att få "opassande" färger att passa ganska bra ihop. Jag bara älskar när jag får göra något som "sticker ut"!
Se'n är jag förståss förtjust i KI Memories Lace Cardstock och har försökt mig på (flera gånger) att göra något som går att använda med speciellt Hula Envy (lace cardstock) och resultatet bidde detta:

Visst är väl tygblommorna bara såå gulliga!!

Håller på med en LO oxå, men den blir nog färdig i morgon...eller nästa dag...eller ;)

Ha de´ gött - KrAam

2 kommentarer:

  1. Å så bra att du är i gång igen och att du mår bättre.
    Själv har jag börjat på nytt jobb på barn kliniken i Linköping så jag har haft fullt upp. Jag har inte haft tid att planera detta med pyssel träff men jag tänkte ringa er någon dag denna veckan så vi kan hitta en bra dag. Så vi hörs av kära vän. Kram kram!

    SvaraRadera
  2. WoW! Beautiful card and I just love croched flowers!!

    Hugs, Susa

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia