tisdag 9 februari 2010

{ Ouppfostrat!!! }

Jaa, inte bara barn kan vara ouppfostrade nu för tiden...även kor. Inte kor som i koret i kyrkan utan de där fyrbenta sakerna som säger möööööööö eller nå't annat liknande!! ;) Det är så här nämligen, min käre sambo har 40 mjölkkor och utav dessa 40 kossor är det spexiellt EN som utmärker sig... Vän av ordning tänker nog nu: "Jaha, vad är det som är så speciellt med den kon då? Ko som ko...eller??"
Nästan rätt ;) Den här damen heter 523 Patricia och (finns den nå'n som tror på reinkarnation???) hon är gravallvarligt övertygad om sin härkomst - Hon påstår nämligen att hon var elefant i sitt förra liv!!!
Helt säkert! Jag tror henne faktiskt....nästan... Ja, OK då! Ni ska få bildbeviset:

Förstår ni nu?? Jag har då aldrig sett på maken till ouppfostrad ko, men hon är som sagt helt övertygad! Och jag har faktiskt aldrig sett en ko som faktiskt satt i system att stå och dänga med tungan i både tid och otid...det är INGET normalt beteende.... Men, så är ju inte Patricia en normal kossa heller...

Nej, det här får ni begrunda i lugn och ro medan jag tar en kopp kaffe och säkerställer att mitt sista projekt blir färdigt och fotat tills imorgon.

Mås gott! KrAam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia