tisdag 16 mars 2010

{ Kalligrafi }

Satt och rotade i mina bilder på datorn och hittade den här "dikten" (som jag inte vet VEM som är upphovsman till) som jag kalligraferade till en kompis 2005.
Visst är det konstigt att man oftast inte tycker om det man gör själv, om jag hittar gamla kort på alster jag gjort för några år se'n, så är det nästan så man skäms för man tycker det ser så barnsligt ut eller något annat nedsättande ;)
Det enda jag med sanning kan erkänna är att jag skrev förbaskat snyggt förr!! Eller tjaa, skrev? Kalligrafera heter det!!
När det kommer till att skriva i det vardagliga livet så skriver jag nog som en 3:e klassare...i utseende alltså, rättstavningen och ordbildningen kan jag nog bättre.. Och det vore väl 17 om DEN inte vore bättre!! Jag som läst lite högre nivåer än gymnasium när det gäller både matte, svenska och IT ;)

Men nu kom jag av mig... Det var det här jag skulle visa:

Nu tar vi natt!
KrAaM -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia