torsdag 8 april 2010

{ Dator krångel }

Jag blir lite trött på min lilla vän datrorn… Den har fått för sig att helt plötsligt utan förvarning bara gå i viloläge och tro inte det går att väcka den rackarns burken se’n!! Ånäh!! Varken kaffe, lämpor eller list hjälper ;) På mej brukar i varje fall kaffe hjälpa ;)
Jag har felsökt det lilla livet på alla hårddiskar, minnen och gud vet vad, även diverse olika virusscanningar, men inget… Det verkar bara vara i felsäkertläge som den inte går i oförvarnat viloläge… Det är väl nå’t program som ligger och gör livet surt för dom små grå som jobbar stenhårt där inne i djupet av min lilla burk… Nåja, vad är väl en bal på slottet?? Jag har min lilla burk och är glad att den orkar med mig då den inte vilar sig ;)

Annars har det väl inte hänt sisåpass mycket här på hemmafronten…lillebror var här en sväng i påskas… Det var himla roligt!! Men förutom det…? Nae, kan inte påminna mig om något speciellt…om man inte räknar med att sambons “ponny” försökte äta sig mätt på mig… Hon tog ju för 17 ett stort köttstycke från armen på mig!!!! Skämt åsido, men den gravida damen bet mig ganska rejält på insidan av armen just där man alltid lägger armen mot kroppen och alla ärmar verkar kavla sig till just det stället… Är för tillfället grediliskär, lila, grön, blå och fler färger som jag inte kommer på namnet på ;)

Påskharen har INTE varit hos mig! Men idag ska jag inhandla Hockey pulver och äta godis jag me’ !!

Ha det gott allesamman! KrAaM -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia