torsdag 29 april 2010

{ Klart för i år…}

Förhoppningsvis… Jag har lyckats med konststycket att göra deklarationen på nätet, och det ska erkännas att fast jag tog förenklad deklaration så inte 17 var den speciellt enkel!!!
Men gjort den har jag ;)

Hittade ett gammalt kort jag gjorde för nåt år se’n där jag försökte mig på att embossa det man normalt brukar chalka…lite “confusing”, men så här menade jag:

Emboss_Gladje

Jag tycker bilden är så vacker även om inte kortet var nå’t vidare ;)

Har testat en av mina nya Magnolia stämplar, men tyvärr har inte inspirationen eller orken infunnit sig, så det har inte blivit något kort av försöket ännu…. MEN!!!! Det kommer, var lugn bara ;o)

Ha det så gott vid alla brasor i helgen!
KrAaM -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia