fredag 16 april 2010

{ Testat }

Ja nu har jag verkligen provat mina nya Magnolia stämplar. Dom var så himla gulliga! Nu har jag fått maska med precision oxå ;) Ja jisses så det kan bli… Fick göra om maskningen ett par gånger, men till sist fick jag ett motiv som gick att måla så det kan hamna på ett kort vad det lider ;)

Antar att det är ganska riskfritt att berätta hur dom ser ut nu…eller?!! Både Tilda och Edvin är hämtade ur sagornas värld som prinsessa, Robin Hood och älva. Min maskning var på Tilda där hon ska sitta i ett tornfönster och titta ut och vänta på sin prins Edvin ;) Som sagt, till slut fick jag till maskningen, det som nu skiljer mig från alla färgläggningsvirtuoser ute i landet och världen är just färgläggningen!!
Jag har i varje fall ett stort fan i min dotter;) Den lilla ängeln säger bara: Men du kan inte göra något fult mamma!
Visst är det rart så säg.

Nu ska vi lägga oss i sängen (jag menar PÅ…), jag och min lilla vovve, och titta i scrap- och stämpeltidningar och försöka få lite mer inspiration!

Ha det så gott nu! KrAaM -

1 kommentar:

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia