tisdag 21 december 2010

{ Älgparken }

I Virum utanför Tuna har dom en Älgpark!! Och jag har äntligen fått komma dit och klappa en älg!!
Det är otroligt vad mjuka dom var (speciellt på lilla näsan...). Vi var ett gäng på 20-30 pers som åkte dit på en safaritur.
Vi fick packa in oss i gamla militär vagnar som drogs av en traktor. I skopan på traktorn hade vi med en halv skog med ris till älgarna och 2 hinkar med äpplen...
Jag var en riktig paparazzi, det lät som en kulspruta där jag satt ;)
Det var bara när Harald stack in huvudet (med sina stora horn), i vår vagn, som jag blev lite byxis... Fast i ärlighetens namn miste dom lite av min respekt eftersom dom kommunicerade med ett så urfåningt läte!! Kommer nån ihåg dom där små dockorna man vände fram o tillbaka o som lät??? Precis så lät dom... ÄVEN Harald!
Albumet var dekorerat innan, men nu fick jag ett speciellt tillfälle att fylla det med. Hoppas det inte är alltför gryniga bilder (fotade sidorna i går kväll...):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia