måndag 20 december 2010

{ DT ansökan... }

Jepp, nu har jag gjort det... Skickat in en ansökan till Kortskiss-teamet. Jag är bara sååååå nervös!!
Det var rena flunsen att jag hittade deras ansökan eftersom det var några veckor se'n jag var o hälsade på hos tjejjerna. Annars brukar jag vilja ta en titt varje vecka på deras blogg eftersom dom är baddare på att inspirera!

Kortet jag gjorde efter deras skiss är definitivt inget kort jag är super stolt över, men det var i varje fall roligt att utmana mig själv att göra ett kort färdigt på UNDER 12 timmar....
Vanligtvis tar det allt från 1 upp till 14 da'r att färdigställa ett kort. Det här beror inte på att jag tröttnar, den huvudsakliga orsaken är att jag kommer på att göra på ett annat sätt, prova någon ny teknik, mixa "omöjliga" färger eller att livet kommer i mellan - speciellt då värken...

Harkel och hrmm, här kommer då det lilla kortet med endast en framsida dekorerad (finns det nå't som heter fuskbygge i kortvärlden?):

Och i morgon ska jag fota 3 LO som jag inte fotat ännu och eventuellt de bägge minialbumen...
Vi får väl se hur landet ligger till i morron, jag säger som Askungen: Vad är väl en vanlig dag på vintern... Den kan ju vara dötrist å långtråkig å.... Alldeles underbar!

Kramizar -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia