torsdag 23 augusti 2012

{ Myspys }

Igår va vi i farten o pysslade igen o hade hur trevligt som helst! Viktoria började på ett hjärtalbum, Camilla påbörjade projekt byrå av knäckebrödslådor o Agnetha fortsatte med fotoramarna som även kan va kort..o jag började göra en tavla som de ska stå HOME på. Försökte även skrämma liv i min sill igår men de är nåt galet me drivrutinerna..hmm..måste nog ha tag i ett datasnille:-P.. MEN de jag tänkte visa nu är en LO jag påbörjade i förrgår o inte gjorde nåt på under pysslet igår men avslutade framför tvn igårkväll iaf.. Min äldste son som goooosar så mysigt me kissen..så söta!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia