fredag 7 september 2012

{ Golvade... }

Igår va de som vanligt pysseldag! Vi var 4 trogna vapendragare som drog vårt strå till pysselstacken..haha.. Kan ju säga att Agnethas album kommer bli så himla fint!! Madde hade med sej lille Teo så hon va mest för samkvämets skull o Malin stämplade o letade inspiration i alla mina tidningar:-P..o jag lyckades få till 4 ATC kort (visade dom igår) och en LO på äldsta sonen när han o hunden ligger på golvet i köket o har kvalitetsmys:-D..tyckte titeln Golvade passade bra..
Ramen runt och stjärnan är papper jag klätt med aluminiumtejp o sprejat guldfärg på, sen har jag "stämplat" med stor bubbelplast o akrylfärg, dom små fyrkanterna är dom här små fototejparna jag tagit rött glitter på..o titeln är målad med metallicvattenfärg och svart tunn penna runt bokstäverna..och naturligtvis är alla kanter distressade för de kan jag inte va utan:-P. Tyckte jag plockade upp det röda o silvret i hans mössa ganska bra trots att de va glitter o glamour på LOn..får hoppas o tro han blir skapligt nöjd o inte tycker den är puttinuttig..haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia