tisdag 18 december 2012

{ Födelsedagskort }

Har en kompis som fyller år senare än mej tom :o!! Gjorde ett kort med en box jag gömt lite snögubbegottis i ;)..tror jag hon uppskattar!
Mallen till kortet fick jag av Agnetha och jag skar ut kortstöd från "sillen" som funkade jättebra till ändamålet.
Nu hann jag stoppa kortet i ett cellofankuvert innan fotografering..men jag tror de syns ganska bra iaf!

Var på Biltema i helgen och införskaffade ett JÄTTEark med strass för 60kr! Det bästa av allt är att man kan färga in stenarna med promarkerpennorna för att få just den färg man vill ha, himla behändigt!!

1 kommentar:

  1. Hej Fia

    1000 tak for din søde kommentar og dit følgeskab på min blog. Jeg har også tilmeldt mig som følger af din blog. Så mange fine kort m.m. du laver.

    Knus Jytte :)

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia