måndag 18 februari 2013

{ Sista utställnings kortet.. }


Det sista kortet som var med på utställningen blev ganska ok!
Älskar ju annorlunda vikningar men samtidigt tycker jag det är ett elände att dekorera såna kort..
Har använt min Sill duktigt, den har fått skära ut både löv, ram runt motivet, blommor, hjärt-swirls-grenen och dom Magnolia liknande blommorna. Älskar den där lilla maskinen :-D!
Stämpeln är en Saturated Canary, en freebie jag lyckades få tag på innan Christa lade in alla sina digi-stämplar i butik, dom är så härliga.
Det här motivet var dock aningens litet men med hjälp av förstoringsglas lyckades jag få till motivet! Eftersom jag har en vanlig bläckskrivare blev det att färglägga med pro-markers..men det gick bra de med..inget kladd eller rinn från motivet.

1 kommentar:

  1. Åh så vackert!!
    Vilken rolig och annorlunda vikning, älskar den stansade kanten, vilken fin idé!
    Ljuvliga färger och detaljer precis som alltid, du är oerhört duktig! Ingen kan se att du tycker det är jobbigt att dekorera, du har verkligen pyntat ditt kort till absolut perfektion :) Helt fantastiskt fint!

    ha en fin tisdag,
    stor kram
    Hanna

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia