måndag 4 februari 2013

{ Spar"gris" }

Älsklingens dotter är en liten hamster, i.a.f när det gäller pengar fast hon är riktigt duktig på att spara godis med. Hur eller hur så la hon sina sparpengar i en burk och den där burken har jag gått och sneglat på ett tag, så till slut kom jag med en minispargris (får du plats med 3 st 20:or och nåra mynt är det inte mkt mer..) i utbyte under tiden som jag pimpade hennes sparburk!
Får hoppas lilla fröken tycker den duger, det är nämligen en dam med mycket bestämda åsikter här i livet, inte speciellt tjejjig, lite mer pojkflicka. Har därför pimpat burken lite mer tjejjigt men med lite dödskallepapper och mycket grönt så det inte skriker TJEJJ...ROSA..om den..fast att det gör det ;P!
Det är mååånga foton eftersom jag inte lyckades få till min panoramakamera på telefonen..suck...
Locket
Gräs och myror utskurna från min kära sill :D
Lilla söta älv-Tilda
Blad från sillen och egenknåpat blomster..
En tag..mest för att reta storebror ;)
Och till sist hennes fjäril!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia