torsdag 14 mars 2013

{ Bröllopskort }

Dottern fick förfrågan från pojkvännens mamma om hon kunde göra ett bröllopskort som skulle ges till en arbetskamrat. Kim ville verkligen göra kortet men eftersom hon just börjat praktisera hade hon inte tiden som behövdes och då kallade hon in de tyngre artilleriet..nämligen lilla mamma ;p..haha..

Ska erkänna att jag var inte sams med min sill den här gången (ja ja, jag vet att de är fel på den som sköter spakarna) men efter många *piiiip* och *beeep* så fick jag iaf till ett kort!
I ärlighetens namn har jag knappt kunnat röra mej idag för värken har varit outhärdlig, blir tyvärr så när jag går helt in i mitt skapande, då blir de 100 resor värre när projektet är klart..That's life dude :B

Jag har använt mej av ett digipapper från Astrid's Artistic Efforts som jag tycker är så otroligt fint till det här stafflikortet, blommorna har jag fixat till själv men hör och häpna..jag har faktiskt med EN köpt blomma ;p..haha..
Ramarna är uppbyggda för att skapa djup och skuggor, sen har jag inte glömt att glittra till de med Stickles, bling och halvpärlor!!
Framsidan

ett försök på närbild..
kortet uppfällt..
och utan lilla Tagen..
som är ett Presentkort :D
baksidan med min egen digi-stämpel :)

7 kommentarer:

  1. Hej Eva! Så vackert det blev!!! Va du kan...Angelica blev väl överlycklig kan jag tro..syns på tisdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:-D! Kim överlämnade kortet o hon sa att Angelica bara hade haft en massa positivt att säga, sånt är kul!! Kram

      Radera
  2. Ljuvligt kort. Romantiskt och jättefint. Blir ju ett perfekt minne för livet.

    SvaraRadera
  3. Hello. Visiting from Cuddlebug Cuties blog hop. Your card is awesome. I'm your new follower. Hope you will visit my blog and want to follow back. Also please drop by my new Link Party on Thursday and show your beautiful card.
    Hope to see you there.
    Best
    Angel

    SvaraRadera
  4. Det är en härligt kort Fia. Så väldigt glad att du visade jag din blogg på Google+. De är himla fint!

    SvaraRadera
  5. Your card is absolutely gorgeous. I love the die cut you used. I found you at Cuddlebug Cuties and am now your newest follower. I would love for your to follow me back.

    Susan
    http://addictedtorubberstamping.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. What a gorgeous card! Love the paper choices and the silhouette image is perfect, not to mention the little tag. I'm impressed! I stopped by from Cuddlebug Cuties Linky Party.
    ~Deb~
    CDAC DT Member
    A Look Through My Eyes

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia