fredag 29 mars 2013

{ Dopkort }

Fick förfrågan från en av mina kurskompisar om jag kunde göra ett dopkort o det kunde jag ju inte låta bli:-D!
Använde mej av ett beige cardstock som stomme, mönsterpapper från DCWV baby girl, Astrids Artistic Efforts, lite egengjorda blommor, ramar från Sillen o den nya Magnolia stämpeln från clubkitet! Några swirls o en fjäril utskurna av sillen(minns inte vart jag fått dom:-S), glitter o Pearl Maker! De va riktigt kul att göra det här kortet, Carina är en så härlig vän så jag kunde inte låta bli för de är så kul att göra sina vänner glada :-D! Hoppas hon blir både nöjd o glad för då känner jag att jag gjort nåt bra iaf.
Kram på er alla vänner :D

3 kommentarer:

  1. Så gulligt dopkort och snygg dies.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Vilket fint dopkort du har gjort. Glad Påsk! Ses vi i Stockholm nästa helg?

    SvaraRadera
  3. Jättefint dopkort! Så söt stämpel och texten inuti gillar jag, den kommer jag att "låna" framöver... :) tror din vän blev mer än nöjd! Kram!

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia