torsdag 25 april 2013

{ Bananer }

i pyjamas..dom skojar och står i...
Tillslut har jag fått till något LO liknande resultat av fotot jag tog på Kim och hennes kompis Ylva när dom var "Bananer i Pyjamas" på Barnens dag i Horn 2011..JIPPIE!!
Den här LOn har legat i några veckor och idag när jag kom hem, efter 2 dagar på Rygginstitutet i Växjö, så föll det som saknats på plats s.a.s :D!
Bakgrundspappret är ett digi-papper jag haft utskrivet i hur många år som helst, så tyvärr har jag ingen aning om varifrån eller vem det kommer ifrån..dåligt..jag vet (skäms!)..
Däremot vet jag att det gula sifferpappret är ett Basic Grey! Mossgummi till bokstäverna som stansats ut med QKs alfabet, maskeringstejp stämplat med bakgrundsstämpel OCH kantstämpel med hjärtan. Swirlen är en Sizzix som paddan fått spotta ur sej ;) och snöblommorna/flingorna har jag skurit ut med Sillen. Fjärilsstämpeln är från Magnolias senaste club kit. Några rosaröda "daggdroppar" som utfyllnad i fling-blommorna, kanterna är distressade med Black Soot och Dark Moss..
Tjaa, vad gafflar jag om..här är resultatet..

Hoppas ni får en härlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia