måndag 8 april 2013

{ Nattlig gäst }

Har legat sjuk hela helgen hos min underbara pojkvän/särbo och meningen var att jag och dottern skulle tagit tåget hem..blev inte riktigt så!

Och det var nog tur för när jag gick ur bilen..man kan inte ana hur det kändes..så orkade inte benen bära mej :O..jag var som ett asplöv eller gummiboll..haha..

Då fick jag faktiskt lite skäll av älsklingen..men jag säger inte emot honom i det här fallet iaf ;P..

Har ju fått sitta och sova dom sista nätterna och den här natten va inget undantag, så jag gick in och pallrade upp mej i soffan med kuddar filtar och täcke..riktigt najs ;D

Tittade ut mot Kinan som ligger mitt emot och det va då jag fick se mitt lilla besök :D!!
En liten koltrast som satt o sov på räcket till min franska balkong! Han blinkade bara till mej när jag drog bort gardinen för att ta kortet o prata lite. En sån liten sötnöt va <3 div="">



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia