onsdag 1 maj 2013

{ Ny ATC swap }

Jag är med i en grupp på Yahoo där vi byter ATC kort i olika swappar. Den här gången var det en swap om Längtan, vad vi längtade efter..kunde va vad som helst, både påhittat o verkligt.
Som grund har jag ett ljusgrönt cardstock jag stöpplat gesso på, därefter tog jag en bit punchinella (YouDo) o stöpplade med en 3D liner (Pebeo) för att få lite struktur o glans lite här och där. Drog ut en oval och en scallop ram med paddan, delade på mitten, stansade ut bokstäver (moxie) med QK'n, använde några bitar Felt fusion hearts (Queen & Co) och gjorde hjärtan av pärlor. Pappret i den lilla ovalen är från Karen Foster. Använde min 0,05 penna att skriva Wish, så det skulle framgå vad jag längtade efter ;-)..
Och så här blev mitt par..
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia