torsdag 5 februari 2015

{ Gillad }

Joo, det är iaf vad jag känner mej!!!
Fick ett kuvert i brevlådan idag och som tur är så är jag utrustad som dom flesta av er...med öron :-P. Lovar att mitt leende hade spräckt ansiktet annars!
Min underbara dotter hade skickat ett kort till sin lilla mamma för att ge lite peppning inför det kommande tandläkarbesöket och på baksidan av kuvertet hade hon tecknat en liten jättegullig giraff.

Söt, eller hur!!

Kortet i kuvertet var ett 3D(ehh..tror jag..) med den blånosade söta nallen som jag aldrig kan komma ihåg vad den heter.
Underbara unge alltså!!!

Dax att ta itu med födelsedagskortet igen :-D
Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia