lördag 14 februari 2015

{ Smashat }

Idag har jag faktiskt gjort lite i min Memory Book(smashbook), hela 5 sidor bidde det, jippii!!


Sen har jag och sonen varit i stora staden en sväng och då blev de till att käka på "Donken" :-D..nomnom.


Har även försökt uppdatera mig och komma underfund med funktioner på min Sony a300.. Jag är en sån där människa som inte läser bruksanvisningar, inte för att jag inte kan läsa..utan mer för att jag helt enkelt inte ids läsa en lång anvisning och att jag vill prova mej fram UTAN nån som säger hur jag ska göra hela tiden. Liiite svårt att säga ja, tack och amen till allt jag får mej serverat från auktoriteter kan man nog påstå :-P haha. Och sen går det som det går oxå..


Hittade kul appar till kissarna att ha på surfplattan, jisses va tassarna viftade över skärmen där en stund, RIKTIGT kul att se ;-)


Nu ska jag flytta undan katten och krypa ner under täcket och hålla min älskling i handen, för ni har väl inte glömt (Gud förbjude..) att det är Valentines Day imorron(idag)..!?


Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia