tisdag 10 februari 2015

{ Tjolahopp }

Ja, det var kanske att ta i med ett tjolahopp, men efter omständigheterna känns de riktigt bra :D !! Jo det beror helt enkelt
på att vart hos tandläkaren för första gången på närmare 27 ÅR! Så förstå min lycka när det inte alls är likadant att gå till tandläkaren idag som då!
Nåja, ingen plågade mej o ingen gjorde mej illa..kort sagt, inget gjorde nåt jag inte ville! Tänk om nån av dom jag haft  innan hade varit hälften så föstående, så kanske jag hade kunnat slippa min tandläkarskräck!
Blir det fler gånger så blir de samma ställe igen :D
Skulle blivit ett kort att visa på bloggen idag men är alldeles för självömkande :p så jag lovar ladda upp när självömkande inte står i fokus 😁
God natt på er o pyssla lugnt i drömmarnasvärld!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia