fredag 23 februari 2018

{ PL Juni 2017 }

Jag vet inte om jag är efter eller skapligt i fas när det gäller mitt PL-ande.. använder mej av både pl-appen och R|365, sen fipplar jag även med lite andra appar (typ Rhonna Design, Paintshop pro, wordcloud m.fl), det mesta görs på mobilen. Sen måste jag ju göra om både foton och pl-kort för från appen (min mycket personliga åsikt!!!)kan man inte på ett enkelt sätt få pl-korten till redigeringsprogrammet för utskrift..vet inte om det här har med min nya mobil att göra men lite halvtrixigt är det allt😎

Eftersom jag definitivt INTE är expert på det här med PL eller redigering så scrappar jag med en väldigt "egen" stil..har inte hittat vad som passar mej bäst men en vacker(?) dag faller nog polletten ner😂


Kram o pöss på er därute🌺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia