onsdag 3 december 2008

{ Scrap Kurs i Södra Vi }

I går kväll körde jag iväg till Södra Vi och Missions Kyrkan med mitt pick och pack för att visa hugade pysselintresserade scrappens hemligheter!

Jag hade en underbar kväll med härliga personer som var genuint intresserade av pyssel i allmänhet och scrap i synnerhet. Jag försökte besvara så många frågor som möjligt och jag hoppas att alla var nöjda. Gjorde en enkel nybörjar LO med lite olika tekniker så att alla hade en chans att hänga med.

Resan hem sedan var en annan historia, men jag kan tala om att det gick INTE fort ;)

Här är några bilder från kvällen:

Pysslare i SödraFler pysslare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia