tisdag 17 mars 2009

Nytt och vårfräscht?

I söndags var vi 2/5 av familjen i butiken och fixade skyltfönstret. Resultatet blev inte tokigt! Äntligen sticker jag ut och är annorlunda... Jag vill INTE att mitt fönster med namn och dyl. ska se likadant ut som hos alla andra - då är det ju inte jag! Nu tycker jag själv att fönstret mer påminner om en LO, vilket var tanken från början. Vi får väl se vad fönstertittarna tycker... Lägger in en bild så ni kan se resultatet. Tyck gärna till om något kan förbättras!

1 kommentar:

  1. Underbar idé!! Här vill jag gå in, är min första tanke när jag ser skyltfönstret! Det är kreativt å fullt med ögongodis!! SNYGGT!! =D
    Kram å tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*
    //Petra

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia