torsdag 18 februari 2010

{ Blä... }

Det där lät väl väldigt moget?? ;)
Men det är faktiskt så jag känner det just nu...jag är så himla trött på kyla, snö & is nu, så jag önskar jag kunde emigrera till något varmare land omedelbums!
Visst är det fint och vackert med snö, men har man den sjukdom jag har blir inte värken bättre om det snöar, haglar eller blir bitande kallt... Det värsta är ju att den förbenade värken flyttar sig!!! Ibland har jag så förbaskat ont i hälsenorna(?) och ibland gör det ont i tårna...att gå är inte att tänka på då! Se'n är det nästan stört omöjligt att klä sig som en normal människa... Det händer (väldigt ofta...) att jag går omkring i morgonrock hela dagen bara för att jag har så ont så jag inte kommer i någon tröja! Pust suck stånk och stön - fågelfrön...

Nu något roligare!
I morgon tänkte jag börja på ett litet påskprojekt (ja, jag vet att det är långt kvar)!
Det är min sambo som ska få ett annorlunda påskägg har jag tänkt. Hittade nämligen en sida som heter "Amazing Paper Grace" och där hittade jag en box med fönster jag ska göra till honom! ;)
Det gäller att vara ute i god tid eftersom allt jag gör tar så'n tid...

Nog tjattrat om det här, nu ska jag ta en mugg varm choklad och krypa ner i slafen en stund.
Må så gott - KraAm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia