torsdag 11 februari 2010

{ Det var länge se'n.. }

jag plocka' några blommor... Kommer ni ihåg den låten med Östen Warnerbring? Jag kan fortfarande komma ihåg hur han såg ut när han sjöng den i TV... Han skulle föreställa en äldre herre med ungdomens minnen, den karl'n kunde verkligen locka fram skratt! Och då har jag äntligen kommit fram till mitt egentliga ärende (eller vad man nu kallar det?). En LO jag gjorde färdigt igår där kortet är taget för ganska länge se'n. Närmare bestämt påsken 2006, nästan 4 år se'n. Gissa om jag hade roligt när barnen höll på att "sminka" sig o klä ut sig till påskkärringar/-gubbar/-hare!!! Det är min "minsting" längst bak på LO'n, han med dom största kaninöron jag sett på länge ;) Lite ståltråd som stomme och syrrans gamla avlagda vita strumpbyxor fick offras för att få till dessa ståtliga öron. Efter deras sejour runt byn, var det en liten slokörad kanin som kom hem...inte för att han hade haft tråkigt, utan för att det hade blåst och "knäckt" hans ena öra ;)

Alltså, jag har verkligen fått dille på dessa virkade blommor och framförallt rosor och prästkragarna (eller om det är tusenskönor..)! Det blir så himla läckert på både LO's och kort!!

Nu ska här fortsätta att skapas - Har'e!!!
KraAm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia